äntligen helg

så skönt med helg, fast när jag tänker efter så hur skön är den här helgen?

tråksaker typ
joan jobbar massor
städdag på dagis imorn 9-15 om jag har tur
inga middagsplaner eller lunch typ.
har lite o fixa, kanske kan göra lite senare om albin tillåter.

sen finns det juh lite roliga saker oxå:)
träffa ida som jag inte träffat på typ hundra år
ikea på söndag o få träffa mamma o bröder <3

kanske borde göra mig en lista på måste göras grejer så jag inte glömmer något vilket jag är riktigt bra på. hahaha
undrar om beställa kläder ingår i den listan,

jaja borde gå o busa albin trött så han kommer i säng i tid.
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Listor e bra att skriva

2008-10-04 @ 22:19:29
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0