göra

joan vilar
jag är hungrig
jag kan inte strycka något från listan
grodan sparkar
vill göra något skoj men vet inte om jag orkar ens
skulle vara hur bra som helst om min pappi kom o satte upp lite lister idag så skulle mitt liv vara toppen typ för då skulle jag ha massor att göra:) saker som är roligt o inte jobbigt. borde tömma garderoben i hallen men orka. jag är så lat när det är tråkgrejer. eller det är massa grejer som är joans o inte mina. o dom måste typ ner i källaren men där kan man inte komma in förns buggis varit här o när det nu blir vet jag inte. jag villlllll massor men kan inte just nu. suck. får väl mata magen så man orkar med dagen. kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Tjocko :-)

2008-10-23 @ 23:34:40
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Buggis

Jag kommer över i helgen lilla knubbis fiso.

Se nu till att ta det lite lugnt va!

2008-10-24 @ 21:45:42
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=buggis
Postat av: Emilié

Oki doki, tror vi får höras mer om det i veckan som kommer, vet inte om jag kommer hinna.. :( Måste massera en del för att hinna klart med min externa praktik och på onsdag ska jag klippa mig! Men möjligtvis på torsdag. Kan vi inte försöka boka in en helg annars? Tess vill också jättegärna träffa dig och Grodan :) Och Albin såklart! Eller har du fullt upp? Har du mycket ont nu eller är det bättre? Puss

2008-10-25 @ 15:21:57
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0