höstfrukost

albin vaknar runt halv sju för då ropar hans mage på frukost.
det är bara o gå upp.
plockar fram massor så det finns massa att välja på.
imorse så blev det filmjölk med musli o russin. te med mjuk färsk tekaka typ. o äppelbitar. självklart en massa värmeljus tända o radion på. o albin bubblar massor om allt möjligt, förstår vissa ord.
sen så blir det barnprogram o väntan på bajsblöjan. kanske inte det roligaste menmen. sen så börjar man klä på sig sakta för att röra sig till dagis som ligger hundra mil härifrån:D tur att man är bra nöjd med dagiset.

igår var dom här o hämtade två soffor, skönt o bli av med. sen hade vi tvättstugan. tvättade massor av kuddar. nästa gång blir det täckena. måste juh va rent inför vintern:)
vad händer idag da? kanske ska ta mig en busstur till willys med min fina tantväska. förbi jobbet o äta lunch med aluc o sen blir det sjukgymnasten. trevligt trevligt. hämta barnet på dagis, hem o busa.

nej nu måste jag nog jaga upp joan från sängen klä på albin o sen röra mig.
ha en härlig tisdag!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0