impuls shopping

mamma tjatar om det där blocket hela tiden o hon hoppas på o hitta en säng till bror min som ska vara smart eftersom han har en vrå på 7kvm typ. så för en sådär 30minuter sen så började jag hoppa runt där på sidan för o kika lite, o så hittade jag den, vagnen. syskonvagnen som vi inte ska ha för inga pengar typ.. skickar iväg ett mail bara för o kika. nu för några minuter sen så fick jag ett samtal. den finns kvar om jag är intresserad. öhh.. kanske måste prata med gubben min. men men får se imorn:)
kanske ska lägga upp lite grejer på blocket nu innan städdagen vi har här den 26e med en container. blir det inte sålt så kastar jag skiten då. har juh en hel del o rensa, hahah eller har jag det? gravidfixerier.

nu sängen om jag inte kanske skulle ta o beta en snabbis
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Men guuuud, BETA har jag ju glömt bort! Jag som haft så jäkla trååååkigt nu i helgen! nu jäklar ska jag beta!

2008-10-05 @ 22:40:13
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Fia

Hej Louise! :)

Läste i Pancakes blogg att Tina rensar böcker. Om det blir några över så vill jag jättegärna ha! :D

Jag gör liksom inget annat än läser böcker när jag sitter på mitt tåg och jobbar, så det går åt en del...

Kramar, Fia

2008-10-06 @ 04:26:19
Postat av: leopardia

http://www.barnenshopp.se/

finns typ i sollentuna, de tar emot grejs till sin loppis... och så kan man passa på att fynda där...



och slänga böcker får man inte göra, taratarattantata... eller nåt ;) isåfall kan jag ta det ingen annan vill ha... det gör för ont i mitt hjärta att tänka på slängda böcker... haha...

2008-10-07 @ 16:28:52
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: leopardia

eller inte typ i sollentuna, barnens hopp finns precis vid häggviks pendeltågsstation. om jag inte minns fel... oh well... det är iallafall dit jag brukar lämna grejor...

och vuxenkläder lämnar jag till

http://www.nygemenskap.org/gavor.htm

men det är inne i stan...

2008-10-07 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0