ledsen kille

kom till dagis en kvart tidigare än vad jag tänkt, tur det eftersom jag hade en ledsen kille o hämta. var juh föräldrafika idag, så när massa föräldrar började droppa in o inte albins egna så blev han mycket ledsen. när jag väl kom så fick man en puss o vi fick springa till kanelbullarna som var dunder goda. fikade snabbt sen ville albin gå. shoppade på ica, kom hem o började plocka lite, hann bara in så stog albin o gjorde en nummer två i blöjan. uscha mig. luktar icke gott. ställde mig o började plantera blommor eller ja vad man ska kalla det. köpte ljung igår så nu är dom jätte fina ute på vår balkong. albin hjälpte till, han hällde ut massa jord. suck jaja. sen lagade vi mat tillsammans, gick väl sådär. han stog mest o skrek mera. nu så ska vi badas, dricka välling o sen sova. när pappa kommer hem från jobbet så ska han få smaka mammas goda sockerkaka. heheh. nattinatt!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0