måndag hela dan

var på mvc imorse vid 10, allt kändes tiptop. hjärtat slog i 150 på grodan. o så har man gått upp 2kg. efter mvc så blev det ett snabbt hej på jobbet o hos annica. skynda långsamt till solna, käka lunch med underbara sarah o hennes henrik. blev tacobar o glass från donken till efterbrallan. ner på bingon sa hej till crest o mor min. snacka lite o sen skjutsa mamsen min mig till sjukgymnasten. han är toppen. känns bra o komma dit. sist så märkte jag juh resultat vilket är bra. så på måndag så blir det antagligen vattengympa oxå.
hämtade underbara albin på dagis o han är så mysig. imorse så gick det så himla bra o lämna så det var sjukt. han pussa vinka o gick. me like. till middag så serverades det potatisgratäng me kött o massa grönt. snart ska vi ner i stugan o slänga en massa skit.
imorn så kanske det blir ikea o pröva soffa o matstolar o massa annat. undrar bara när far min kommer:(
jajajajaja.. nu så måste jag bygga lite lego med albin:)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0