minus typ fyra eller något

minus fyra eller något på en dag, vilket känns toppen:)
var iväg till ikea o bauhause(??) köpt golv till vardagsrum, kök o hall. även lister till vardagsrummet joan har börjat skruva byrå nummer två. o jag ska tömma bokhyllan i vardagsrummet vilket känns som evighetsgöra.
igår var dom här o hämtade soffan så nu får man sitta på golvet. hahah fått ett jätte stort vardagsrum nu:)

ikväll så ska jag till läkaren som ska sjukskriva mig, känns helt ok. var hos sjukgymnasten igår, letade reda på alla ömma punkter. fick sen akupunktur eller vad det heter. bra läskigt var det. glömde nästan att andas hahha. fyra nålar i vänstra skinkan. ska dit nästa vecka igen. han sa att han förstår varför jag inte jobbar vilket är skönt att nån förstår hur ont jag faktiskt har. ajjaj. nu måste jag börja plocka. ha en bra dag. kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Åh va fint ni får!!!! Va kul!

2008-10-16 @ 09:29:46
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0