ny vecka nya uppdrag

jaha så har den här helgen rusat förbi. om dagarna ska flyga förbi så här så kommer vi ha en bebis hos oss ganska snart. i helgen var min man mycket duktig. han har lagt hela vardagsrummet själv så nu har vi toppen fint golv. på lördag så kommer min pappa o spikar upp lister o då kan man börja plocka in saker i hyllorna igen. efter att vi fått upp lister så blir det röj i hallen o köket o nya golv:) helt underbart. har idag dammsugit överallt o ska snart svabba golven lite. kanske hinna med o åka o handla lite på willys, annars så får jag ta det en annan dag. måste lägga mig i badet oxå o bara ta det lugnt. hade så otroligt ont i morse när jag vaknade. imorn så blir det sjukgymnasten igen. måste leta reda på något bra ställe med braig vattengympa för tjocka mig.

har skickat iväg lite julinbjudningar innan helgen oxå vilket känns toppen, man måste planera lite när man ska få över så många o plus att jag kommer vara smällfet. hahaha
längtar tills vi kan åka till ikea o beställa en massa nya saker, men tiden går juh som sagt väldigt fort så snart så är den dagen här oxå. nä nu måste jag göra något innan jag ruttnar framför datan. kramar

Kommentarer
Postat av: Carola

Fina bilder =)



Dom har gravidvattengympa i solna WellnessCenter, som jag har hört ska vara bra.

Hoppas att allt är bra med er alla 4a =)



2008-10-20 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0