ont det gör ont...

har varit som en snigel idag, usch va ont det gör. har nu sjukskrivit mig själv, ska träffa läkaren på onsdag som får sjukskriva mig tillbaka. får sånna sammandragningar på kvällen så att det är sjukt. var till mvc idag för o göra tester, checka så barnet mår bra. järnvärdet var mycket bättre än vad man kan tro, fast jag känner mig tröttare. skickade iväg kissprov för o utesluta urinvägsinfektion som kan vara farligt när man är gravid. kan bli en för tidig förlossning o det skulle inte vara kul om grodan där inne inte vuxit till sig innan h*n kommer ut till stora världen. måste äta alvedon var fjärde timme typ, usch dom som e så jobbiga o svälja.
börjar känna lite panik över hur min kärlek ska räcka till två barn o en gubbe, hur ska albin ta det o massa andra funderingar dyker upp. ska på nån träff i november o prata av mig lite:)

var juh o kolla vagn igår så idag är vi ägare till tre vagnar. jippi hur ska allt få plats. tur att man rensar med jämna mellanrum.
åt lunch med elin idag, tjockot:D hon har haft sån tur den här graviditeten oxå. mår tipptopp typ. pratade en massa vilket var mycket trevligt. man hinner inte ses lika ofta som förut, o så bor vi juh inte grannar heller.
efter lunchen sniglade jag till tunnelbanan, hämta albin på dagis. han hade varit så duktig idag. längtar tills dagisfotona kommer. albin stackarn har även blivit biten idag på dagis. men hade bara fått ett litet märke. imorn ska han vara på dagis 7.15. shit hur ska vi komma upp. hahaha. jajaj det märker vi imorn.
måste springa o titta till maten nu anars blir det bränd makaronipudding. usch.

hörs!
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Din lilla sjukling, stackare. Puss på dig, och Sorry om jag satte troll i ditt huvud igår om hur man får kärleken att räcka till...

2008-10-09 @ 17:22:45
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Krya på dig gumman. ett tips från en som varit med ett tag. Alla människor är olika det lär man sig efter ett tag. Du kommer att räcka till. När det väl är dags så är nog kompisarna viktigare än dig och bebisen. Så "liksom per automatik" behöver liksom inte Albin dig lika mycket utan kanske vill gå med någon kompis hem.... Bra va!!! Stora kramar från grannen.

2008-10-10 @ 21:55:41
URL: http://vingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0