ord-ning o reda

idag så kommer det stryckas lite från listan, härligt när joan e ledig så jag kan sätta han i lite småpyssel. sen så kan jag börja småpyssla lite. det är det tunga arbetet jag inte kan. hoppas på att buggisen kommer förbi o hämtar ett bord:)

lite nya ord i min vardag är
bach - bajs (oftast när det är bajs ibland kan det vara kiss oxå)
almin - albin /om sig själv)
mii - marie(dagisfröken)
ma - mat (varje morgon går han till kylen o skriker ma)
maa - max (kompis på dagis)
biiil - bil eller allt som har hjul o kör på vägen
memil - emil (morbror)

ska strax klä på mitt troll, sen röra oss mot dagis.
har börjat tänka på julklappar redan vilket är roligt men svårt. för vem kommer orka gå i julruschen med en stor tjock mage. hahah
ha en toppen dag!
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Han måste öva på A N N I C A

2008-10-23 @ 08:46:50
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Panki

Han måste öva på A N N I C A

2008-10-23 @ 09:02:26
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Margo

och på FARMOR- F A R M O R

2008-10-27 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0