rethosta

suck va trött jag är på rethosta, albin har det o även jag men jag kan juh hantera det lite bättre än albin. albin hostar ibland tills han kräks vilket är lite jobbigt, så imorse så åkte vi till läkaren. hon lyssnade på lungorna som lät helt ok. skönt o veta att han inte har nån bakterie som sitter o stör eller något. sen skynda till dagis. tycker jag var jätte duktig som hann med allt innan nio. nu har jag kommit hem, betalat lite räkningar, ätit god frukost o ska strax ringa sjukgymnasten för 105e gången. måste väcka joan oxå som ska skruva byråer:) har nu lagt nytt härligt golv i båda sovrummen, vilket är jätte härligt. har bytt rum med albin oxå, så nu försöker vi lära honom att sova hela natten i sitt rum. vilket slutar med att nån av oss måste ligga på madrass på golvet eftersom han sover så oroligt just nu. men snart så.

hoppas på att det kommer några idag o hämtar vardagsrumssoffan så vi kan börja med vardagsrummet snart. vill bara att allt ska vara klart så vi kan åka till ikea o shoppa massor:) o sen så har vi allt småshopping som tillhör för o få till mysfaktorn. älskar småshopping. hahah. måste börja plocka lite nu. men ha en toppen dag.
kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Va kul att få nya fina golv! avis

2008-10-13 @ 23:49:34
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0