dålig stil av mig

dålig stil av mig o inte skriva här.
har nu blivit sjukskriven 50%, vet inte om det har blivit så mycket bättre men ger det en chans, är juh kul o jobba. på måndag nästa vecka ska jag träffa min barnmorska o prata lite så får vi se. är så läss på o ha så ont, det slutar aldrig o göra ont heller o ibland så får jag panik för att det inte slutar. har plockat här hemma vilket man gör mest hela tiden känns det som för att det inte ska bli en katastrof i slutändan.

helgen har varit riktigt trevlig, i lördags var vi på lekslottet i tumba, vilken ljudnivå det var där. emil hade sitt 7årskalas där o albin fick vara med. o igår så blev det fika hos mamsen med mormor  o hella o kaisa. beställde lite grejer från nån julkatalog som kaisa hade. när vi kom hem så blev det bad med lillkillen, han har blivit så stor o busig.
imorse när vi skulle till dagis så dröjer han ut på allt för att man har lite småbråttom o ändå tycker man att man börjar i tid. blev inte lika mycket gråt idag som förra veckan vilket känns skönt, får väl se sen när vi hämtar hur det gått.
har planerat in matsedel för några dagar nu, annars så slutar det med att det blir något dåligt. antingen smörgåsar eller nån onyttig lunch.

borde gå o lägga mig en stund eftersom det kommer bli en jobbig dag på jobbet idag, suck.

kramar

Kommentarer
Postat av: panki

Ja, dålig stil e va d e ;-)

2008-09-23 @ 09:53:26
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0