sista

sista jobbdagen för den här veckan, känns väl skönt fast samtidigt så vet jag hur mör jag kommer vara imorn. suck. jajaj, nästa vecka blir det lite lugnare, skönt det. på måndan ska jag träffa min barnmorska. skönt o få lyssna på grodans hjärta o väga lite, prata lite m.m. på kvällen så är det möte med dagis igen. har fått vår första jourlista nu, intressant o samtidigt lite läskigt. på onsdan så är det joans första arbetsdag, sjukt va tiden går fort. o snart ska man gå hemma med en till liten.
imorse så gick det finfint o gå till dagis, inget gråtande. han är så söt. va stor min lillkille blitt. har nu förberett utflyktsväskan för imorn, då går knopparna till skogen o äter matsäck o busar.
varje morgon när vi vaknar så frågar man albin, ska du till dagis o busa idag? o till svar så får man mmm med ett stort leende på läpparna. man blir så varm.

ska snart lägga mig i badet o mjuka upp mig lite kanske fixa lunch. en snabbis förbi kista skulle juh va trevligt men då sliter jag på mina ben som behövs idag på jobbet. hahaha. igår så kom paket från hm. me like. var bara en tröja till mig o strumpor. papsen fick sig en tröja o sen var resten till albin. o nu så kom ellos katalogen, o det är massa julgrejer i, me like. nu längtar jag till jul hahah. vill julpynta. men hur ska det gå sen när det närmar sig, suck. jätte jobbigt med stor mage o så, tur att jag har två killar som kan hjälpa mig. har fått för mig att vi har studsbara julgranskulor om albin ska hjälpa till. nej nu får det nog bli badet. herrå på er

jahaja nu så låste joan in sig på toaletten, han ska till sumpen o träffa gregor. kul att han duschar i femton år alltid. hahaha


my man:D

Kommentarer
Postat av: Emilié

Vart är det du jobbar? Hon bor på en gata som jag inte minns vad den heter, haha! Ska ta reda på det. Man går i alla fall in på någon gata från den stora gatan som går genom centrum :P Bra förklarat va? :) Jag och mitt lokalsinne!

2008-09-27 @ 15:06:00
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0