rån, utbildning o int vet jag

oj vad mycket det händer..
så mycket så jag glömmer hälften, hahah.

albin har varit dålig hela veckan, feber så inskolningen fortsätter nästa vecka är planen. själv var jag dålig i början av veckan. har storstädat här hemma. dammsugit bakom kyl o frys o vår nya spis:). gjort rent inne i kylen, micro o spis. dammsugit o svabbat alla golv. luktar mucho gott här hemma. nu så har joan fått feber o ligger i sängen o mår piss, albin sover i soffan o har bränt sig idag på spisen tror jag. stackarn.
var på utbildning med jobbet idag, åt mest hela tiden o lärde mig lite nytt som kan behövas i framtiden:) snabbt in på jobbet smakade tårta eftersom jobbet fyller ett år idag jippi.
i början av veckan så blev jobbet tyvärr rånat vilket inte är så roligt. hade jag jobbat hade jag nog inte varit gravid längre utan fött på plats eller fått missfall. dom har fått fast nån kille vilket är skönt, men nu så låser vi dörrarna tidigare vilket ger oss lite mer trygghet o koll på gäster som kommer o går.
har hunnit med en sväng på ikea oxå, hittade självklart saker som vi behövde:)
imorn blir det kickoff med jobbet, mycket trevligt hoppas jag det blir.

nä nu är det dags o busa med albin.
kramar

Kommentarer
Postat av: Emilié

Tack gumman! :) Hur går det med magen? Kramen

2008-09-15 @ 16:28:58
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0