vart tar all tid vägen?

finns ingen tid över att sitta vid datan längre, helt sjukt. tappat lite lust oxå. när det finns lite tid över så vill jag helst bara ligga o sova. så det kommer nog fortsätta med dålig uppdatering här, sorry. vet inte om jag skrivit om alla mina krämpor som bara blir fler o fler för varje dag, suck. nu så värker även mitt högra ben, vaknar på nätterna av kramp i vaderna. det är så jäkla jobbigt. ringde försäkringskassan idag, ska fylla i något mer papper sen så ska jag få pengar. härligt. om två veckor så är det dags för läkaren igen o då ska det in fler papper, suck. tur att det rör sig där inne o man kommer ihåg hur mysigt det är. bara 4 månader kvar nu, hahah.
inskolningen går finfint med albin, måste fixa några småsaker till veckan, lite bilder o så:) följde med joan för o hämta albin idag o han blev så glad när vi kom.
ska snart åka iväg till jobbet fast först förbi apoteket o fixa lite. jaja

kramar

familjen i bulgarien sommar 2008

Kommentarer
Postat av: leopardia

jag läste nånstans förut att man kan få kramp/sendrag i vaderna om man blir kall om benen, dvs om man sparkat av sig täcket eller så... om nätterna då... när man sover...

2008-09-02 @ 23:04:17
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Margo

Sendrag är jättevanligt under graviditet, men ack så plågsam och jobbig. Kram

2008-09-02 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0