ala

jaha då har man tillbringat några timmar på barnakuten o sedan närakuten i solna. kom till närakuten i kista imorse. träffade en trevlig tjej som kikade lite på albins spillevink. fick en remiss till solna. slängde i oss lite lunch eftersom tiden drar iväg så på akuten. träffade en sköterska o sen en läkare. fick rådet att åka hem o bada albin så mycket det går.  helst sitta i badet under hela sin vakentid så ska det gå bort av sig själv så jag hoppas verkligen det går över snart. han har så ont stackarn. feber har han fått oxå.
var in på bvc innan närakuten, vägde tyra o mätte:) 6800gram typ o 63cm lång. sötnosen. inget fel på henne. skönt det!

albin o joan har varit ute o lekt en massa:)
så nu ska jag o albin gå o bada, igen:)
tyra sover o joan o roger ska glo fotboll.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nämen stackars Plutta! :[

Mår hon bra nu då?

Men aj va ont han måste ha! Hoppas badningen hjälper :[ Usch o fy! Krama om dem båda från mej.



Ne, jag ammar inte. Kan inte då Alicia inte har nån sugförmåga därför gommen är inte helt sluten. :(

Så d e bara ersättning.

Sen sa BVC att jag borde vänta med smakportioner, men jag får testa det med matfett när hon har börjat äta. Men jag ska fråga dom (hennes team)som har hand om Alicia och hennes spalt om smakisar o så.



Ja, jag har haft en jätte härlig dag. Soligt o varmt och lång promenad. :)



sj då? förutom läkarbesöker.. :/

Kramis

2009-04-23 @ 20:42:58
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Emilié

Hej sötis! Fan vad synd att det blev massa ungar i vägen (nej, förlåt -jag gillar ungar) för vår date :( Nästa helg jobbar jag, men helgen efter kanske kan funka? Vad tror du om det? Puss

2009-04-23 @ 21:44:46
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0