barnen bus


Kommentarer
Postat av: Panki

Hahahahahahaaaa, Tyron ser ju helt galen ut i bakgrunden på bilden högt upp! Hahaha!

2009-04-15 @ 11:09:58
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Halloj.

Sorry om jag e så seg på att svara :P



Men då e du en jätte ung mamma med två barn.

Tycker din man att 3 är för mycket eller är han bara nöjd? :]



Men gud. Ja din förlossning gick verkligen snabbt, d snabbaste jag har hört iallafall. D va väl skönt, lr? Jag menar, sjukhus e ju inte d roligaste. Vi låg inne på SÖS i 3 veckor, lite mer. :S bara för att hon hamnade på Neonatal. :(



Man opererar gomspalen e flera omgångar. :(

Först sluter man läppen och formar näsborren så lik den andra som möjligt. Och den operationen ska ske snart förhoppningsvist. Hon ska väga 5 kg, o nu väger hon lite mer än 4.5kg



Andra operationen sker när hon e drygt 1år, o då stänger dom gommen. Och sen är det käken som ska slutas, men den op gör dom inte förän hon har tappat sina mjölktänder. Så d e en jääääätte lång process. Stackars lilla :(

Sen gör dom säkert flera operationer för att ja snygga till näsa o läpp. Sen får Alicia välja själv om hon vill opereras mer när hon blir äldre, upp till 18år. Suck. Men vi ska klara det! Bara tanken att hon ska sövas gör mej gråtfärdig. :( hua!



jag vet faktiskt inte varför hon kom så tidigt. D va iallafall inte planerat. jag planerade den 17 januari. Men men ;) Vattnet gick på natten och fick värkar. Men va inte öppen ett skit och dessutom låg hon fortfarande sätes. Därför blev d akut kejsarsnitt oxå. Inget blev som planerat!



Tji fick jag för att jag är en sån planerare! haha! :D



Såg att du satt Tyron i stol! När började du me det?

Hon blir 4månader snart lr? :]



Kram

2009-04-15 @ 11:22:03
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Tess

Gud vad dom är söta! Pussa båda från mig! Saknar er!

2009-04-15 @ 21:14:31
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0