kväller

nu är det min stund på dygnet, båda barnen sover. jag tar det lugnt, kikar på tv o bara andas. oftast så är det lugnt men ibland kan skenet bedra. men nu "ta i trä" så har albin somnat direkt när jag gått in med han i sängen o satt på favvofilmen (just nu är det lady lufsen) han är så fin min prins. sen har vi andra barnet. jag är mycket lugnare med henne än vad jag var med albin. hör lite på hennes gnäll vad som gäller. ammade henne vid halv åtta. när hon slutar äta o fjantar sig så gick jag o la henne. hon är helt vaken o bara ler åt mig. jag bädda ner henne o gick ut ur rummet. hon börjar små gnälla lite o ropar lite, efter bara några minuter så sover hon. så skönt när det inte är något tjafs eller gnälliga barn. har så underbara barn. även om dom e gnälliga så är dom så underbara. fast nu sitter jag här på helspänn o väntar på att albin ska vakna. hoppas verkligen han sover för natten o inte drömmer läskiga drömmar o vaknar ledsen.

har hittat en lägenhet som jag vill ha:) behövs renoveras ganska mycket men det är juh bara bra. då får man som man själv vill ha det. men vet inte riktigt om det är dags för oss att flytta nu o balkongen var inglasad. ska iaf gå på visningen i helgen är min plan.

inte har det blivit någon matlista gjord idag heller. suck på mig. jaja.. åter till tvn typ. kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kan ju inte flytta nu din toka! Du har ju precis blivit granne med A & R ju! Eller är lägenheten på samma gata? Puss

2009-04-16 @ 07:57:55
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Oj, va d e inte lite läskgit att din man inte fick va me på förlossningen?

Men tur att du hade nån som stötta dej. :D

Jag skulle aldrig klara mej utan Andreas, men iof va d bara första gången för mej ;)



Jag tycker d e jätte kul med unga mammor. För dom flesta är idag så himla "gamla" när dom f¨år sin första med tanke på karriär och utbildningar...



Naaw, hon e så söt Tyra! :) Hon verkar ju tycka d e kul i stol. :) Och smakportioner bara lääängtar jag till! Glöm inte bort att filma! :D Haha!



Alicia blir 4 månader den 19 april. Men hon blir då egentligen bara 3 eftersom hon e för tidigt. :(



Njaa, har bott i Haninge ett tag nu men har tidigare bott i Trångsund och hökarängen.

Vart bor ni? :) Och va ska ni hitta på för skoj idag?

Kramis

2009-04-16 @ 10:19:37
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0