öronskydd, javisst

jag har blivit så där extra töntig. kan inte glo på läskiga filmer utan att gräva ner mig under täcket o hålla för öronen. så idag kikade vi på en läskig film, usch. efter att ha hållt för öronen i 10minuter så fick jag kramp. så letade fram albins öronskydd. snygga jag satt med dom på hela filmen o hade en kudde i ansiktet för att gömma mig. var ingen höjdarfilm, påminner om en dålig film jag såg med ida o zache för ett tag sen.(tror det var med dom iaf)
en annan töntig sak är att jag tittade på wild kids idag.. HAHAHA.. o lejonen förlorade allt o jag får tårar i ögonen för att dom är ledsna. hahah hur blödig får man va. bara efter att ha fått barn så är man världens mest blödigaste människa.
ska nu gå o göra mig iordning för sängen, mata tösen o sen somna. natti natt!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaaa!!! Jag är också superhattig när det gäller att se obehagliga filmer. Tycker du var smart som kom på att använda öronskydden! :) Glad Påsk vännen! Puss

2009-04-10 @ 09:51:48
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0