hmm...

gjort i helgen da?
fredagskväll så var familjen över till sockertoppen o hennes familj. mys mys. fika o koppla in mediaspelaren.
städdag i lördags på dagis, kikade på rpbinson på kvällen o somnade väl hyfsat tidigt om jag inte minns helt fel.
söndag, tråkväder. var till kista med barnen, tvätta o lekte med annica o roger.


sitter här nu o väntar på bättre tider:) vet inte riktigt vad jag ska göra? kanske åka till barkarby o kika på vårskor. behöver lite nya skor. albin o joan med. är lite trött oxå, skulle vara skönt o sova en powernap. göra en matlista vore inte helt fel. så skönt o ha det problemet ur världen.
på lördag så har jag o min älskling varit gifta i ett år:) ska väl inte firas mer än att vi går ut o käkar middag på fredan då albin sover hos mormor. eftersom joan jobbar på lördan så skah jag o barnen hänga hos underbara mammi. äta gott o mysa med emil o robins nya husdjur. ska kela lite med min bortadopterade bebis. nisse älsklingen.
kanske borde ta mig i kragen nu o göra något vettigt.


en härlig bild på killarna från förra våren/sommaren

jag o min man

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-04-06 @ 13:34:48
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0