sprängas?

vaknade vid 4 inatt o trodde mina bröst skulle sprängas. fick panik o slängde mig på tyra. trodde det var något fel men hon hade bara sovit gott länge:) härligt. hon somnade typ vid 2000 o jag väckte henne vid 4 för att ge mat. sötnosen.

idag fyller gudmor år:) GRATTIS! var över med ett stort paket som jag hoppas passar hos dom. var lite fuskigt eftersom hon berättat för några dagar sen att hon ville ha en sån o jag registrerade det på en gång. så for till kista imorse hela familjen, shoppade lite o åt god lunch. ska nu försöka natta albin o tyrisen o kanske mig själv en liten stund:)

kramar så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Njae inte så bra just nu.. men jag kanske bara har en liten depperiod, får vi hoppas iaf ;p

2009-04-19 @ 00:05:17
URL: http://elinpie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Shit va bra pris! D e ju jätte bra att bunkra upp till nästa vinter och spara massa pengar. :) Smart ;)



Vad jobbar din man me? Eftersom han oxå jobbar helger? :]



Hehe, så du hittade mej i skolkatalogen :) Hehe! Kul att du adda mej :]



Ja hon blev ju 4 igår, men testade aldrig smakportion. Vill ju att hennes pappa ska va me för första gången men han slutade ganska sent igår så vi kanske testar idag istället. Haha! Får se. Jag e lite nervös, vet inte heller om d kommer att gå me hennes gomspalt :S Men d lär vi ju märka. :)



När skulle du på barnvagnsbio? :]



Kram påre

2009-04-20 @ 10:09:38
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Panki

Tusen tack! :-)

2009-04-20 @ 12:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0