träning

var igår o kollade in ett gym eller vad man ska kalla det. har fått gratis månadskort där som gäller i en månad från igår. var litet o helt ok. så nu ska här tränas till det går ut :) känner jag mig själv så blir det nog inte som jag tänkt mig. får se om joan ens går med på att jag lämnar tösen hemma. igår när jag kom hem så hade hon gråtit hysteriskt sen jag gick hemifrån typ, vägrade ta flaskan o inget dög för fröken. så när jag kom hem så blev hon lugn. tuttade på o somnade ganske fort. sen skulle jag natta albin o somnade innan han tror jag. vid ett inatt kom joan in o frågade om jag skulle komma in till vår säng o lägga mig:) jag var lite trött kan man säga. är fortfarande förkyld så kroppen är lite slut.

ska snart åka o köpa massa godis. är juh påsk o äggen ska fyllas. kanske kommer nån påskkärring på dörren oxå:) tråkigt väder ute, suck. kanske ska fika i 4h efter dagishämtning om tösen vill:) kramar

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Halloj!

ja, den e så söt så jag föll direkt för mössan.

Den finns på Kapphal. :)

Kram

2009-04-09 @ 18:02:07
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hehe, tack så mycket!

Alicia är så bortskämd av sin farmor där dom flesta kläderna kommer ifrån :D men jag håller med dej, dom e ur söta. :)

Hon är 5 veckor för tidigt. Men hon var lite kortare än vad man ska vara oxå. :( Men hon växer på iallafall.

Glad Påsk på dej :) kram

2009-04-09 @ 22:01:01
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0