bulgur is the shit

middagen var juh sååå god. min nya grej kommer nog bli bulgur nu. är det nyttigt? eller ska man ta det lugnt med det?
sitter här o är så sugen på något onyttigt. suck. när ska mitt socker/sötsug gå över. deppäter för att jag vill bli av med gravidmagen.. suck alltså. självklart så tryckte jag i mig två jävla skitkakor innan middagen. men varför lixom. o mupp som jag är tänker jag jaha då var den här dagen förstörd o tycker att då gör det inget om jag trycker i mig något annat typ.

har försökt natta albin i en timme nu. allt han säger är att han inte vill sova. suck. vilken kamp det är. ingen egen tid får man på kvällen utan man stendäckar strax efter barnen somnat.
sötfisen hade idag frågat fröken på dagis om jag skulle komma snart o hämta han. förstå vad mycket ord det kommer från den lilla munnenh. o när jag kommer så tittar han på fröknarna o säger. titta min mamma kom nu.
lillfisen cykla hela vägen hem, tog vägen förbi 4h gården. vinka till fåren, hästarna o grisarna.

nej kanske få tyra o somna nu så får joan natta albin. då kanske jag hinner kika på ett avsnitt av coldan. go natt!

Kommentarer
Postat av: Panki

Duktig du e som provar massa nytt :-)

2009-08-13 @ 20:46:46
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Tess

Bulgur är nyttigt! Gör goda sallader med bulgur etc. Supernyttigt. Bulgur och Couscous är ju väldigt lika... men bulgur är liiiiite nyttigare än couscous. Men bara lite. (Matexperten har talat). ;)



Puss

2009-08-15 @ 09:44:59
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0