kalasigt

var på kalas idag.. dagis fyllde 20år. var en trevlig dag med sol o härligt folk.
bakade en äppelkaka imorse som jag tog med mig.
barnen fick åka häst o vagn. så söta.

sitter nu här i köket, nybadad o gäspar massor. har gjort en lång lista på vad som ska göras imorn. suck. men måste nog skriva upp allt för att inte glömma o sen finns det inge bättre än att kunna strycka något. ska bläddra igenom reklamen oxå. kanske hittar något som jag inte behöver.
båda barnen somnade innan nio idag ilket är lyx kan jag säga så borde lägga mig i soffan med gubben min. men inte så lockande när det är tråksport på tvn:)
hoppas er helg varit toppen!

bilder från dagen kommer upp senare..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad kul att hitta din blogg också :)

Helgen har varit underbar! :)

2009-08-30 @ 22:17:53
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0