tisdagkvällen

vilken lägenhet/radhus jag var o kika på idag.. tänk om det var 3rum till så hade jag köpt på engång. såååå fint!! får se vad som händer. blev sedan en middag med elin i kista o massa gluttande i butiker. köpte ingenting:( så imorn så blir det en tur till stinsen kanske? hm har klubbdag o då får man lite rabatt:) snäla jag:) haha.. hittade en tröja idag men väntar till imorn typ. kom hem o myste massor med en kramig tjej o pussig kille. stora killen var bara otroligt mysig:) hann kika på coldan o fick tyrisen att somna. la in henne o hittade en sovandes albin i vår säng. har precis burit in han så strax ska jag krypa ner under täcket o läsa vi föräldrarblaska typ. intressant :)

imorn är det onsdag.. ska träffa katerina o killarna efter dagis. ska bli så trevligt! go natt på er!

vill leka med allt som storebror leker med

man måste smaka på allt

klätterkillen på äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0