trotsa

idag var vi uppe innan tuppen.. suck. vaknar albin först så väcker han tyra på engång. inte så roligt. ligger kvar i sängen o kikar på albins film. tyra klättrar o ska kolla ut på bilarna. efter en liten stund så blir albin vild o jag försöker lugna ner han. slutar med att han slår mig mer o mer i ansiktet o jag blir arg. jag säger att han ska sluta o förklarar att det gör ont o han skriker nej o ska fortsätta. jag säger till ordentligt o han börjar gråta. suck. efter att han lugnat ner sig frågar jag om han vill säga förlåt o han skriker nej. åhh. varför kan han inte bara förstå att man ska inte slåss o att man ska säga förlåt när man gör illa någon. efter en stund kommer han o kramar om mig o säger förlåt o springer in till pappa o säger albin inte slåss, mamma säga förlåt:) han kan vara så söt.
göra idag då?
hmm.. städa gjordes det igår! TACK Annica!
kanske söka lite jobb? rensa garderoben o skor? köpte nya igår:) skor alltså så nu måste jag möblera om så allt får plats, garderoben? den ser ut som kom o hjälp mig. behöver röja ut allt för att vika in allt igen.. men först ett bad kanske o sen lunch? redan hungrig fast jag ätit frukost. jajja.. trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Panki

Det va så lite, å som sagt när jag har 5 barn så... :-)

2009-08-16 @ 14:29:29
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack, du e så go! <3

2009-08-17 @ 10:00:06
URL: http://pillansbebisblogg.blogg.se/
Postat av: josse

ja har inte din mail :)

tror ja inte?

ska försöka scanna in den och maila dig den.

så skicka mailen vetja.

Kramkram

2009-08-24 @ 10:26:41
URL: http://hammarcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0