1år

kan väl säga att dagarna rusar förbi..
imorn är det tyras 1årsdag.. känns som om det var igår (nästan) jag hade lite småvärkar..
vilken tur jag hade som hade/har Ia. Tack än en gång för ditt stöd innan/under/efter förlossningen.

julklapparna är klara, inslagna o redo för öppning:)
imorn efter jobbet ska jag shoppa strumpbyxor, lite julmat o kika på en sista julklapp.. har inte bestämt mig ännu :)
skynda hem för att göra iordning för lite gäster o äta middag.
dammsuga o plocka undan grejer så vi får plats på jul. blir ca 19personer i vår lilla 3a.
jag jobbar först men kommer hem lagom till julmiddagen:)

kan juh berätta att jag vann en säljtävling på jobbet. vilket är mycket roligt:) vann en middag för 2st, en smartbox. ska kika efter något skoj så får vi se vad som händer.
trivs bra på jobbet. ska bli skönt nu efter jul när man slutar 1timme tidigare på kvällarna.

får se om det hinns med mer bloggande imorn för nu ska här sovas :)
God jul på er allihop!
Kramar Louise



Kommentarer
Postat av: tess

Åååååh! 1 år!!! Jag minns det som igår! :)

Det förvånar mig inte det minsta att du vann säljtävlingen på jobbet... du har ju alltid varit så charmig att ingen kan säga nej till dina leenden och söta ord! Puss och God Jul gumman!

Hälsa alla!



2009-12-23 @ 09:01:57
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: Natalia

Hej!

Vad kul att du vann en säljtävling. Har kikat efter dig två gånger när jag varit där men då har inte du varit där.

Hoppad ni haft en jätte bra jul och god fortsättning.



Kram från mig och Amanda

2009-12-26 @ 09:40:13
URL: http://mammanatta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0