fullt upp i december

jobbar ganska mycket nu..
bra svårt o lära sig schemat när det jämt är varannan dag o kväll o sen om det är det korta eller långa passet. är kul iaf.. kollegorna är fortfarande goa. på torsdag så kommer det kanske en ny leverans, ska bli mycket skojigt.
idag jobbar jag 14-22.15.. sitter fortfarande i soffan o har inte en aning om vad jag ska ha på mig idag..borde kanske äta lunch.

saknar min mammaledighet lite.. att få umgås med dom underbara barnen.. o min alldeles egna gubbe.
säger bara att det är tur man har den där inspelningsbara boxen. jag hinner nästan ikapp mina program.
försöker planera en massa nu oxå.. är en del i december som händer. men det blir nog bra. nej nu ska jag nog ta mig i kragen. ha en trevlig dag! kramar

Kommentarer
Postat av: Tess

Ett nytt "bingoschema" jobb för dig mao?

Men ni jobbar bara sent nu innan jul va? Eller kommer det alltid att vara så? Puss

2009-12-05 @ 13:14:05
URL: http://tessconfidential.blogspot.com
Postat av: louise

vi har ett väldigt varierat schema. lite dag o lite kväll o lite helg. helt ok faktiskt men lite jobbigt nu när det är öppet till 22. när kommer ni hem igen? längtar? hur var rom? puss

2009-12-06 @ 00:29:36
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0