ledig dag

har haft en ledig dag idag.. härligt! hann träffa tjejmammagänget. var runt lite i stinsen, köpte en present till albins 3årsdag. tror han kommer bli jätte glad. har varit på promenad o även ett jätte intressant dagismöte. tror det här kommer bli bra. allt kan juh inte förändras över en natt men det är bra med en plan.
vi satt i små grupper o diskuterade. lussebullsfikan var mycket god.

imorn kommer mammi. ska handla lite o umgås innan jag börjar jobbet. joan ska oxå fixa lite.. köpa grejer till wii´t :) ska hitta en sista julis till tyra o kanske något mer till albins födelsedag.

jobbet är skoj.. längtar efter en ny leverans. så man kanske hittar något skoj o sen så är det alltid kul med nya kläder så kunderna blir nöjda:)

på fredag så är det luciafirande på dagis. ska bli så roligt o jag missar inte det eftersom det är så tidigt o jag jobbar kväll:)

ska nu äta smörgås med joan o glo på csi som jag missade eftersom mötet drog ut på tiden :)
kanske hinner lägga upp nån bild på barnen imorn!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0