1234...

många dagar som gått sen sist...

snart är klockan över tolv o det är ännu en dag som flygit förbi. i fredags så blev albin ledig från dagis.. blev en picknick i skogen med dagiskompisar. var jätte mysigt. hann med en tur till solna o träffa mor min o annat folk. förbi jobbet o säga hej. middag i kista o sen stendäckat hemma. är riktigt trött om dagarna nu. känner mig helt död ibland. ingen ork o helt plötsligt kommer det lite nya krafter.. som fort tar slut.
lördan så kom annica o roger hit o käkade, kikade på melodibrallan. hade det mys. så roligt nu när dom bor så nära.
söndan så har jag inge minne av eftersom dagarna flyger förbi. rensade lite i bokhyllan i vardagsrummet. blev middag på happy o en tur till kista med annica.
så idag da.. tagit det lugnt under förmiddan, hämtade albin på dagis o åkte sen till ikea. mycket trevligt. har även varit ner till stugan o slängt lite skräp. snabbt iväg till kista o apoteket, köpte alvedon till min dotter som har feber:( mycket gnäll blir det o inte så mycket sömn.. suck. jag som vill sova lite:)

bläää va tråkigt o läsa detta men va skönt o skriva av sig lite.




nu ska jag lägga mig med tösen o hoppas på lite sömn, först tanka upp henne!!! natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0