andra månaden

jaha då var det februari.. tänk att en hel månad har gått på det nya året som nyss börja.. tyra är redan 1 1/2 månad.
på fredag så fyller man år, hela 24år. borde kanske fira det på någe vis, middag ute? hemma? kryssning? jaa måste nog bestäma mig snart, så som dagarna flyger förbi.

söta tjejen

var iväg på ikea igår med svärmor. handlade hem lite nya gröna växter. 3 nya familjemedlemmar blev det o 1 har lämnat oss. köpte lite nya större krukor oxå, eftersom våra blommor växer så. idag så ska jag beställa lite nya kläder från hm. behöver lite nytt i garderoben.
snart så är allt på plats i hallen oxå. behöver en borr bara. upp med hatthylla o krokar. kanske en gardinstång oxå. hallen har blivit så mycket större o luftigare på någe vis. blev riktigt bra.
snart så har vi nya grannar. ska bli jätte roligt. o va fint dom har fått det hos sig:) man blir så sugen på o göra om här hemma. vi har små pojekt o syssla med innan det blir några nya stora projekt.

skitiga killen lipar (han har ätit en riskaka med pizzasmak, hans favvo)

på tisdag så är det dags för min "operation", kommer nog gå braigt. så mammi kommer hit o hjälper mig. får se om joan blir ledig för på kvällen är det även föräldramöte på dagis. då kommer dom gå igenom kommande terminens händelser.
nej nu ropar tyrisen på mig. ha en trevlig söndag!
kramar


mina underbara barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0