en sån dag

en sån dag .. en sån där händelserikdag..
mammi fick punka, lek på lekslottet, hört goaste kommentaren, GO PABLO!!! ätit tacobuffe, en sväng på ikea, polarn o pyret o till stinsen. shoppat mössor till barnen, en overall o en rosa halsduk till tösen. sparat en massa penagar men gjort av med hela barnbidraget nästan. ska snart lägga mig o glo film om jag orkar, är lite småhungrig vilket är jobbigt. har varit över hos annica o rogga. kikat på deras nya familjemedlemmar. gullungar:) imorn så ska vi på fika hos björn o ia. mycket trevligt. måste komma ihåg o prata med ia. hahah låter konstigt som om jag inte brukar prata med henne men var juh en viss sak jag tänkte på.
vill så gärna åka utomlands... inte joan. men verkar som prag kanske går hem:) skulle vara trevligt juh.
nej nu ska jag försöka natta albin:) go natt! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0