>>>

oj...
det var ett tag sen jag skrev. albin har varit hemma hela veckan, han är juh förkyld eler har varit så vi lät han vara hemma eftersom joan varit ledig oxå. i torsdag så var gokussen bella här med cornelia o sussie. så roligt. albin o cornelia hade skoj, han skrek nej när dom skulle åka hem o blev jätte ledsen.så synd att vi bor så långt ifrån varandra. bella har juh flyttat till flen för några år sen. blev go middag o efterrätt. på dagen så träffade vi rima med sin 1veckas gamla baby, sara. mycket trevligt. igår så var vi bara hemma hela dagen, gjorde absolut ingenting. köpte hem pizza o jag somnade innan 22nyheterna:)
idag är det lördag. jag o barnen har varit i sumpan o röjt:)  klädparty hos elin, hejhej på jobbet. träffat tessan o lukas. nu så har vi kikat på melo men den var verkligen dålig! snart kommer gubben min hem från jobbet.

söndag imorn, ska träffa elin o killarna. leka lite uppe vid 4h o sen hem hit o busa mer. sen så visas juh beck på kvällen. så det blir en lugn kväll för mig hoppas jag. så nu säger jag go natt..


Kommentarer
Postat av: Buggis

Hahaha!

Man flyttar inte till Flen man flyttar därifrån.

vink-vink

2009-03-01 @ 08:52:09
URL: http://www.buggis.se/blog/?w=buggis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0