gråååå onsdag

äntligen har grå börjat igen, me like:)
sitter nu här o ska strax lägga mig är så trött, gäspar hela tiden typ.
det blev biljetter till madonna, kul. ska åka med mammi, sockret o hennes syrra o pan. blir brumbrum o poppa en massa madonna på vägen. längtar.

idag så har vi städat en massa här hemma, har nu fått iordning på allt tror jag. ska bara slänga en fåtölj o en byrå typ. sen måste vi köpa lite annat skit:) som inte är skit men kanske lite onödigt. jajaj... joan vill oxå ha så då är det bra.

barnens rum

imorn så ska jag till sumpan, mvc på kontroll. in på jobbet o säga hej kanske.
på fredag så är albin ledig, skulle träffa elin o barn men nu så blir det en tripp till leklandet. mycket skoj. nån som vill med? gratis för oss vuxna.nej nu blir det sängen. har glömt allt jag skulle skriva om såå go natt!!!

Kommentarer
Postat av: Emilié

Ska ni stanna över natten sen eller åker ni direkt hem? Om ni stannar kan du följa med mig och Tess ut och latja :D Vore jättekul!!

2009-02-20 @ 23:46:14
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0