lata dan

vad har jag gjort idag da? lämnade albin på dagis imorse. dom är bara 5barn på lilla avdelningen. så många sjuka, albin har hållt sig frisk än så länge "ta i trä". blev en snabbis in på ica med jenny o sen en promenad hem. kom hem, fixade frukost av det nybakta brödet jag köpt. satte mig vid datan o kikade runt. har städat bland albins leksaker o sen rensat i barnens bokhyllor. nu sitter jag här igen, ammat tyra o bytt massa blöjor. är så enormt sugen på cola. måste skärpa mig. ha regler för gottiätande o läskdrickandet. får bli efter helgen.

imorgon är det min dag...
ska äta gotti med min underbara gubbe o två barn. hoppas på en blomma kanske? eller en tur till ikea o få allt jag pekar på? drömma kan man juh alltid:)

nä nu är det dags o hämta trollet!
ska förbi 4h gården o leka av oss lite eftersom joan jobbar länge idag.
kramar från lata jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0