mmmmmvc

har idag varit på mvc på rutinkontroll efter födsel. det gick finfint! får se om jag måste komma tillbaka om 4månader men vi hoppas på att jag slipper. pratade igenom förlossningen o kollade lite blodvärde o vikt. har gått ner till min inskrivningsvikt vilket är mycket skönt så nu är det bara några kilon till jag vill bli av med. ska planera in kvällar med jenny så vi kan ut o promenera eller kanske simma en länga eller två:) måste bli fit for fight till sommaren 2009. hahha

imorn så ska vi till leklandet i veddesta, mycket skojigt ska det bli, får se om min bror o mammi kommer. ska kanske förbi ikea en sväng:D o outleten. man får juh barnbidrag imorn.. hahahha!
nej nu ska jag slänga mig i sängen, eftersom barnen somnat o jag är trött o hoppas på lite längre sömn, alltså djup sömn.


go natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0