mucho

var mycket trevligt o va på kalas igår, det bjöds på semla o trevligt folk. sen blev det en härlig middag med albins gudföräldrar. glodde lite på melodibrallan. albin tyckte om I GOT U låten o sjunger med så gott det går:) efter melodifestivalen så blev det wallander. ikväll så ska gubben min o rogga på konsert, trevligt för dom:) själv så blir man hemma med barnen, glo på beck o kanske färga håret om jag har tur. annica kommer o äter lite middag här oxå.
tyra har fått sig ett par gudföräldrar, mulle o ia ville. det känns juh roligt, o ia har juh varit med från tyras första andetag.

idag var jag o barnen iväg till 4h gården, albin fick rida i vanlig ordning o efter det blev det lite pulkaåkning. efter att ha blivit dyngsura så gick vi hem, så härligt ute, inte kallt eftersom det är plusgradigt. har precis fikat, ätit semla. mums när man tar bort mandelmassan. ska lägga mig i soffan o pilla naveln en stund innan joan åker.

Kommentarer
Postat av: Panki

Men jössös, glömde ju helt bort att d va färga håret tajm igår! Du skulle sagt nåt ju. Kanske kan ta det nån dag i veckan..?

Va kul att Lilltjejejn fått så trevliga Godparents! :-)

2009-02-23 @ 10:29:13
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0