pulkaskoj


uppe vid dagis så mötte jag katerina, davids mamma. som vanligt pratas det en massa. bestämde att vi skulle åka lite pulka utanför dom. så efter att ha hämtat busalbin så skyndade vi hem för att hämta pulka o jag klädde på mig vinterbrallorna. sen bar det iväg.. snön faller så fint från luften o det är så mysigt. man är varm o albin är jätte glad. blev en massa pulkaåkande o lite snöätande.. usch.
imorn så ska albin va ledig från dagis, fröknarna är sjuk, vabb o ledig så tyckte att det kunde bli en skojig dag för oss. fyller juh år så vad är inte mysigare än o få busa med min underbara familj. joan jobbar, men har kort dag, så lite mys med han blir det oxå. iallafall så ska jag o barnen möta david + mamma o bror vid halv tio för att gå ut i skogen o busa. efter lunch så blir det en tur till solna för att träffa min mammi. kanske en snabbis in på jobbet o säga hej:)
nä nu ska jag skynda mig i säng så jag får lite mer sömn, har juh stendäckat dom senaste dagarna av utmattning. nån gång måste jag väl få lite mer sömn. så go natt på er! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0