sjuk hit o dit

tyra är idag feberfri, vilket är skönt. men hon är hes, stackarn.
albin är kry o är på dagis, mycket skönt. igår när han kom hem från dagis så var han helt slö, tog tempen men ingen feber.

skulle till ikea idag med min mammi men bror min är sjuk, kräks MASSOR. så vi ställde in o skjuter på det. suck jag som verkligen ville dit. *gråter*
ska juh köpa nya krukor till våra stora blommor o blomjord. en ny tvbänk o lite lådor.
har tvättat massor, måste fixa det sen. får bli efter jag hämtat albin. kanske en sväng förbi 4Hgården om tyra tycker det är ok :) ikväll är det final på top model o självklart så kunde jag inte hålla mig så jag googla fram vem som vann. men måste fortsätta titta ändå. nu vill tyrisen ha mat. kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Lollo va stor hon har blivit lill tjejen kul att det funkar bra för er Kram gabriella Hälsa Emil och mamma

2009-02-11 @ 21:53:52
Postat av: gabriella

Hej Lollo va stor hon har blivit lill tjejen kul att det funkar bra för er Kram gabriella Hälsa Emil och mamma

2009-02-11 @ 21:55:32
Postat av: Panki

Blir d bestå?

2009-02-12 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0