2år idag


vår stora kille blir hela 2år idag...
helt sjukt va tiden går fort. för två år sen så låg jag på ett eget rum på danderyds sjukhus. albin låg o sov, vi hade inte bestämt oss för vad han skulle heta. visste att han inte skulle heta zeke iaf. det var roky eller albin på listan. kommer ihåg när joan o jag låg i sängen så berättade han för mig om när jag låg o krystade att jag flåsade han i ansiktet o han höll på dö. (hade kräkts en massa innan o hade ingen toppen andedräkt kan man säga.) jag skrattade så jag höll på dö, gjorde så ont i hela kroppen. vilken känsla att få ett barn, kan man älska en människa så mycket? kärleken till ett barn går inte o beskriva, måste upplevas. kan säga att kärleken till joan går inte o jämföra med den jag har för våra barn. nu 2år senare så småbråkar jag med albin, han trotsar o gör massa bus :D sen så finns det dom stunder så man blir alldels varm i hela kroppen för han gör något gulligt eller roligt.
har även fått ett till barn o älska o kärleken räcker till båda, var så orolig att hur ska man kunna ge kärlek till båda barnen, eller lika mycket lixom. men kärleken blev bara större till både barnen o min gubbe. älskar er massor:)

nu är det dags o städa o fixa inför kalaset som ska vara idag:) ha en toppen dag! kramar



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en supertrevlig dag, och krama albin och tyra från oss! :)



Kraam

2009-01-25 @ 15:10:53
Postat av: Ullis

Ha en supertrevlig dag, och krama albin och tyra från oss! :)



Kraam

2009-01-25 @ 15:12:13
URL: http://pixlers.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh vilket fint inlägg! :)

Vad mysigt ni har det... ni är en fin familj!



Puss på er!

2009-01-26 @ 12:01:33
URL: http://tessconfidential.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0