burrrr

shit va kallt det har varit idag...
klockan ringde vid sju imorse, albin var pigg o glad. lämnade tyra hemma när vi gick till dagis, tänkte att det skulle bli en mjuk start för albin. imorn så måste tyra följa med eftersom joan jobbar. allt gick finfint! han pussade hejdå o gick o lekte. min duktiga kille, blir väl värre imorn. efter dagislämning så var det bara o gå hem o tanka tösabiten o sen gå mot öppna förskolan med jenny o zeke. så skönt o vara där när det inte är så mycket folk. var bara vi o en till där. lugnt o skönt alltså. efter att ha fastnat där lite väl länge så var det bara o gå hem, tömma diskmaskinen o inse att jag är jätte hungrig. tog med mig joan o svärmor till torget. blev en pizza innan det var dags o gå o hämta albin. allt hade gått jätte bra idag, vilken lättnad. blev en tur förbi 4H gården med david plus filip o hans mamma. tittade på hästarna o letade efter grisarna. mycket mysigt. nu sitter jag här hemma inne i värmen o myser. mycket trevligt.
ha en trevlig kväll! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0