känner mig hurtig

har idag gått mer än 15000 steg, tog av mig stegräknaren när jag kom hem. har idag varit till ikea i barkarby, gick ifrån järfälla kyrka dit. shoppade lite o när vi skulle hem så beslutade vi oss för att vi lika gärna kunde gå hela vägen hem, skulle passa dagishämtningen mycket bättre. så jag o jenny kämpade på utan vatten, var riktigt skönt faktiskt. så nu gäller det att fortsätta. imorn så blir det en tur till kista fram o tebax. promenad alltså. får se vad stegräknaren säger då.

hänt mer idag da?
käkat middag med killarna, joan rogga o albin. albin åt massor. har städat bland albins leksaker. o tagit mig en skön dusch. ska strax lägga mig o känna hur det värker i benen;)
go natt! kramar

Kommentarer
Postat av: Panki

Va duktig du e! :-)Sen när vi blir grannar kan vi gå tillsammans!

2009-01-12 @ 22:06:37
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0