renso

rensar massor igen, det tar aldrig slut. man rensar o rensar. man spar på vissa saker o tänker men den kan va bra o ha kvar, eller den är juh så fin. igår rensade jag i köket, möblerade om i skåpen lite. rensade även underkläder o strumpor. kan säga att en hel del slängdes. idag så var vi iväg till bvc, tyra är nu 54lång o väger hela 4460gram. blev en lunch på levinskys. kom hem, fixade lite med kort o dammsugit o kikat på datan. imorn så ska jag ta tag i garderoben. har juh hittat en massa som jag vill ha men måste rensa garderoben först. ska träffa sockret oxå, ta en sväng till stinsen. bror min ska komma hit o måla lite. skulle va bra om det är gjort till söndag. skulle nog vilja få upp hatt hyllan oxå men det kan jag nog drömma om. jajaj nu är det dags o sova. innan tyra vaknar o jag måste amma halva natten.


mysiga barn!!!

Kommentarer
Postat av: Panki

Gud va duktig du är som fixar så mycket hemma!

2009-01-23 @ 19:32:20
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0