så mycket

så mycket så man inte hinner blogga. fast egentligen så är det inte så mycket. hahah orkar inte sätta mig ner vid datan bara. så fort man har hämtat albin på dagis så är man igång i ett. leka med albin, mata tyra, leka med albin, roa tyra samtidigt som man fixar middag, försöka trötta ut albin, mata tyra, nattning. sen somnar jag av utmattning:)

imorn går joan på pappadagar, så då blir vi lediga ihop alla. eller albin ska hänga på dagis i veckorna under dagarna. då ska vi hinna fixa klart hallen, joan ska mysa massa med tyra, jag ska sova lite o göra något skoj själv. på måndag kommer min farmor o min faster hit. ska bli trevligt.
har nu börjat med att få till albins läggningsrutiner. han ska sova i sin säng hela natten är tanken. så inatt sov jag på madrass på golvet, joan fick sängen. gick väldigt bra tills 6 imorse. då vart albin helt hysterisk o skulle in till pappa plus ha sin välling. så inatt gör vi ett nytt försök o hoppas det funkar minst lika bra.
så efter frukosten imorse så blev det en lekdag på lekpalatset i veddesta. mycket roligt. david, simon, alma, dio, nemo, wilgot, loke o zeke var där plus lite annat folk. inte för att barnen leker så mycket med varandra så hade dom skoj. hann bara komma hem så somnade albin i soffan. ska strax ge tyra mat o sen lägga mig i soffan o vila lite. föräldrar blir oxå trötta efter en lekdag:)

ha en trevlig fredag!!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0