today

har juh en stegräknare nu som åker på när jag lämnar hemmet för att gå till dagis o har den på tills jag kommer hem från dagishämtning. kul o se hur mycket man faktiskt går. idag så togs den av vid 13800 steg.
efter att ha lämnat albin på dagis så gick jag o två andra mammor till kista. mötte två andra där. käkade lunch tillsammans. jag hann handla lite så blev det en promenad hem oxå. så skönt o gå, speciellt när det inte är så kallt.
imorn så ska jag o jenny en tur till öppna förskolan sen så kommer bvc hem till oss för o klämma o känna på tyra. sen så är det tvättstugan som gäller. tänkte jag skulle hinna dammsuga oxå eftersom vi nu har en dammsugare:) wiiii tack ida!

nu kom joan hem så nu blir det mys i soffan. tack för mig! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0