barnen sover..

barnen sover..
jag borde verkligen passa på o duscha nu. men det skulle juh vara så skönt o sova lite själv, men kan juh alltid lägga mig tidigare istället. inatt så ville tyra ha mat vid halv fyra.. kan ni förstå vilken lycka o jag la henne i sin säng direkt efter så jag sov "själv" till halv åtta imorse. albin kom juh in vid tre eller något men det märkte jag knappt. joan hämtade in tyra vid halv åtta o la henne hos mig, vi somnade om till halv nio typ. så skönt. joan jobbar dag idag.. slutar halv åtta:( om 6veckor så är han ledig en vecka igen om vi har tur:)
nej var det duschen nu eller?

Glöm inte mat tips skulle verkligen behöva lite ny inspiration.

Kommentarer
Postat av: Dilaan D

sv; Ingen orsak! :D



haha tack för kommentaren du med^^ ;D Åh vilka fina namn de har^^ Jättesött,precis som dem. :)

Hur gamla är dem? :)



Hoppas du får en fin dag du med,tillsammans emd dina barn^^

2009-07-19 @ 17:19:14
URL: http://Dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0