egen barnmat

jag känner mig så duktig, har gjort egen barnmat till tyra. 24portioner blev det. var inte så svårt o jobbigt som jag inbillat mig. så nu kanske vi sparar in lite pengar på det.
flaskan funkar fortfarande inte så fick för mig o pröva med en mugg istället o hon drack upp allt som var i (inte så mycket). jag blev så glad. hoppas verkligen det ska funka, ska fortsäta o inte ge upp.
jag o Ni ska börja powerwalka lite då o då, efter ett tag så trappar vi upp det. hoppas verkligen vi kommer göra det oxå o inte ger upp för att det var så jobbigt. behöver göra något o det är snart. så här kan jag inte se ut. mår juh dåligt.
ja just det. har blivit läskoholick igen. suck inte lätt inte. skulle bara dricka en dag o så fortsatte det. o nu har vi lite läsk hemma på burk o när den är slut då måste jag börja igen.

imorn så ska jag o barnen hem till behnaz o barnen. äta middag o göra massa annat bus:) dom har juh flyttat till upplands väsby. på onsdag så är det dags för museum. mycket skoj ska det bli.
nej poker nu tror jag. kraaam

Kommentarer
Postat av: Panki

Duktig du e! Vi kommer att äga i joggingspåret!

2009-07-06 @ 22:52:19
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0