klippa mig?

tråkväder ute så då stannar vi inne.. borde väl ta oss till affären men jag skjuter på det hela tiden. försökte få min mammi o komma hit o leka lite men hon vägrar. hahaha.. kanske göra en varm god äppelpaj o en kopp te till senare. mumma. vill så gärna klippa mig, men när ska jag hinna det när joan jobbar. jätte skönt att han e ledig 7dagar som börjar på lördag.
göra när han e ledig?
kanske hem till amandisen som fyller 18år:) stora tjejen!
emil kommer hit o ska hänga här länge eftersom mammi jobbar.
spårvagnsmuseet?
mulle meck?
kanske fjärilshuset?
hoppas på lite sol så det blir bad o bus.

nej nu börjar tyrisen gnälla lite.. kanske dags o gå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0