ledsen

allt började för typ 3år sen..
man blir lite känsligare när man är gravid. är väl hormonerna. är det ett lyckliggt slut så bölar jag, är det något sorgligt som händer så bölar jag. name it o jag bölar.
kommer ihåg en serie jag följde när jag hade albin i magen.. avsnittet slutade med att en kille dör. det som var jobbigt var att han hade en höggravid fru hemma. jag grät så mycket så jag inte visste vad jag skulle ta mig till. gick in till joan o kröp in i hans famn för att lugna mig. knasiga jag. o självklart så kollade man på massa sorgliga dokumentärer hela tiden. vadå plåga sig själv. o inte har det gått över. kan få tårar i ögonen av ett musikstycke vadå man känner sig nördig. var på bio med bästaste ida för nått år sen. tur hon hade näsdukar med sig. jag grät som en stuckengris.

blev att vi gjorde en äppelpaj, bjöd över bästaste NI på fika. albin blir som ett pratmonster. babblar på o ska visa allt.


Kommentarer
Postat av: Panki

Vad har du bölat om ikväll?

2009-07-05 @ 23:30:52
URL: http://pancake.webblogg.se/
Postat av: louise

nån film på 3an. wimbledon eller något hette den. lyckligt slut :)

2009-07-05 @ 23:45:55
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0