lite naturhistoriska

blev en tripp till naturhistoriska igår. hela familjen så mysigt. joan var lagon road :)
bakade en kladdkaka eftersom jag inte gjort någon på länge:) den blev riktigt lyckad. blev the o kladdis till en film som var helt ok. La kom över o hängde med oss, efter filmen var slut så kollade killarna på nån annan film som jag var duktig o struntade i eftersom jag mår så dåligt av den sortens film.

idag så var det tvättstuga vid nio.
vid elva så hade jag bankträff. trevlig tjej som hjälpte mig med mina konton o så. nu får vi se om jag blir nå rikare:)
städat lite här hemma. gått igenom barnens vinterkläder för att kolla vad som behövs köpas till dagis o annat innan allt tar slut. har precis ätit lite middag o tänkte försöka åka iväg en stund till kista o kika runt lite. undrar om jag kanske kan åka ensam? eller bara ta med mig ett barn?

måste beställa lite foton oxå, får bli senare:)
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0